Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 08:49
På lördag 27/6 är det dags för Klubbtävling Viltmål. Anmälan öppnar kl.13:15 och stänger kl.13:45, start kl.13:45.
2 serier á 10 skott, skjuts på rådjur. Eget vapen och egen ammunition. Anmälningsavgift 100kr. Välkomna!
Har man ingen egen 22a så brukar det lösa sig :-)
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies